سید امیر حسینسید امیر حسین، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

شکوفه زندگی ما

تشکر

1391/2/7 19:25
نویسنده : مامان خوشبخت
1,215 بازدید
اشتراک گذاری
امروز 5شنبه 1391/2/7 است عصر نمی دونم میتونم از ما مان و بابام و همسر گلم بخاطر تمام زحمتها و صبوریهاشون تشکر کنم یا نه....آخه این مدت خیلی خیلی اذیت شدن. امروز صبح شوهر گلم کنار تخت زانو زد و شکم منو بوسید و با پسرش و من خوش وبش کرد و واسه اینکه یه لحظه مامان دیدش خجالت کشید.. من شوهرم رو خیلی خیلی دوست دارم.امیدوارم خدا هم دوستش داشته باشه وکمکش کنه
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رومینا
14 اردیبهشت 91 16:13
سلام مامانی مبارک باشه خوبی ؟وای چه حسی داری که دیگه مامان شدی؟ من از روز 2 شنبه همش تو فکرتم باور کن هر ساعت که میشد می گفتم الان دیگه نی نی دنیا اومده .الان مامانی داره درد میکشه کلی به یادت بودم .منتظر عکس این پسر خوشگل هستم. خاطرات زایمانتم بنویس درد زیاد داشتی؟ شکمتو فشار دادن؟ سوند درد داشت؟ منم 25 روز دیگه میرم واسه زایمان.


قربون محبتت عزیزم........