سید امیر حسینسید امیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره

شکوفه زندگی ما

شب یلدا...تعیین جنسیت جوجه من

1390/11/7 9:59
نویسنده : مامان خوشبخت
1,037 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم ،عزیز دلم،دیشب با پدرت که حسابی به خودش رسید ومثل همیشه خوشگل شد و بامامانی که من باشم حدود ساعت 5:30 عصر رفتیم برای سونوگرافی.

اونجا بابایی تا تونست به من آب داد تا بخورم ،شماره من 30 بود و قرار بود که دکتر اندامهای داخلی تو را هم کنترل کند...خلاصه حدود ساعت 6:40 با پدرت رفتیم داخل اتاق...من پدرت رو صدا زدم تا بیاد کنار تخت و تو رو ببینه....دکتر هم کمی خوش و بش کرد در مورد چپ بودن خواب زن و واینکه پاهای کوچولو تو در سمت چپ من قرار داره و تو بحالت عرضی هستی........

مامانی نکنه تنبل باشی  چون از الان تقریبا دراز کشیدی.

اون گفت که تو گل پسری..کاکل به سری و نقل و نباتی .....خلاصه با شکر خدا و تشکر از همه مهربونیهاش اومدیم خونه آخه عمه جوناتم خونه بودن ومن به محض ورودم بهشون گفتم که نانازی من پسر پسره...

عزیز دلم میدونی که اسمت چیه؟؟؟

سید امیر حسین

وای خدا چطوری ازت تشکر کنم...

در ضمن دیشب عمه جونت واسم فال حافظ گرفت خیلی خوب اومد (در مورد اون موضوع مورد علاقه من و پدرت...بعدا بهت میگم چی)

 

امیر حسین نازنینم دوستت دارم ،قد تمام هستی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

يسنا
1 دی 90 11:45
تبريك ميگم عزيزم. ايشالا خيرش را ببيني