سید امیر حسینسید امیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره

شکوفه زندگی ما

نگرانی من........

1390/11/7 9:59
نویسنده : مامان خوشبخت
865 بازدید
اشتراک گذاری

امشب طبق تحقیقی که توی نت کردم فهمیدم که با توجه به طول سرویکس که28 بود ودیشب توی سونو مشخص شد،احتمالا باید سرکلاژ بشم واین موضوع حسابی نگران و ناراحتم کرد........حتی دوباره چندین بار اشکم جاری شد....

همسر عزیزم که عاشقشم می گفت اینکه جراحی کوچیکیه و دردسری ظاهرا نداره پس چرا نگرانی...راست می گفت این چیزها دیگه واسه من که گرگ بارون دیده ام چیزی نیست ....بهر حال مثل همیشه توکل به قادر یگانه......

 

خدایا خودت معجزه ای که بهم دادی رو واسم نگهدار..خدایا دوستت دارم وتو رو قادر مهربان میدانم.

شنبه 90/10/3 وقت دکتر دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ز
2 دی 90 11:17
عزیزم مبارکه برای منم دعا کن
مهرنوش
3 دی 90 11:22
سلام عزیزم خوبی.منم دقیقا مشکلات شما رو داشتم و بعد از کلی انتظار و ناباوری باردار شدم.منم طول سرویکسم 28 بود پیش دکتر ارندی سرکلاژ شدم.فقط بعد از سرکلاژ خیلی خیلی استراحت کن.مراقب خودت باش.من اول هفته38 زایمان کردم چون فشارم رفت بالا و خدا رو شکر بچه ام هم احتیاج به دستگاه پیدا نکرد.الان هم پسرم دو سال و نیمه است.از خدای بزرگ میخوام این دوران رو به سلامتی بگذرونی.
رسا
22 دی 90 14:06
عزیزم خیلی مواظب خودت باش . مطمئن باش اونی که این هدیه رو بهت داده خودش هم مواظبش هست .امیدوارم نی نیت سالم و سلامت به دنیا بیاد . من اسفند ماه نوین ای وی اف دارم برام دعا کن


امیدوارم خداوند دلت را شاد کند.