سید امیر حسینسید امیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 12 روز سن داره

شکوفه زندگی ما

سرکلاژ

1390/10/12 12:15
نویسنده : مامان خوشبخت
3,452 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم دیروز یعنی 1390/10/3 با پدرت رفتیم دکتر...یکساعت ونیم منتظر شدیم و دکتر گفت باید سرکلاژ کنم چون تو واسه همه خیلی مهمی...

دارو هم نوشت و گفت تو رشدت خوبه و باز من 2کیلو اضافه کردم.....خلاصه دوباره حال منو پدرت بد بود.عزیزم مامان دیگه داره کم کم خسته میشه.....آخه من واسه دیدن تو چقدر باید اذیت بشم..چقدر دکتر چقدر دارو و چند بار اتاق عمل.......ولی چاره ای ندارم.خدایا شکرت .

باز هم شبی با اشک رو سپری کردم دلم گرفته بود.... تو هم خیلی تکون میخوری.مامان فدات بشه پسر گلم...

امروز 1390/10/4 با پدرت رفتیم تا زیر میزی دکتر رو که چهارصد هزار تومان بود پرداخت کنیم.

از فردا هم باید برم بیمارستان بستری بشم .یعنی از دوشنبه تا چهارشنبه.

عزیز دلم امیدوارم بعد این جراحی خبرهای خوبی داشته باشم.

بعد عمل هم میرم خونه مامی.

امروز هم از صبح با تاتی تاتی کردن کارها رو کردم و واسه پدرت دو جور غذا درست کردم واسه این روزها.

خدایا دوستت دارم چون توهم منو دوست داری و منو به تمام آرزوهام میرسونی و قادر بی همتای من هستی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آیدین و مامانیش
4 اردیبهشت 91 8:04
سلام عسیسمممم ان شالله گل پسرت صحیح و سالم میاد بغلت نگران نباش اصلا بسپارش به خدای مهربوووون خوشحال میشیم به من و پسرم هم سر بزنی