سید امیر حسینسید امیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 12 روز سن داره

شکوفه زندگی ما

استراحت مطلق

1390/11/7 10:01
نویسنده : مامان خوشبخت
1,644 بازدید
اشتراک گذاری

دقیقا از 1390/10/7 من به گفته دکترم محکوم به استراحت مطلق شدم.امروز روز 6 است...دائم باید دراز کش باشم،بشدت پاهایم درد میگیرد.

وقتم رو با جدول و سریال و اینترنت و بیکاری پر میکنم.حتی نماز را هم دراز کش می خونم تقریبا اصلا نماز حال نمیده.

پدرت هم صبح میره و عصر میاد و مامی تمام کارهای خونه رو میکنه.بابایی هم بعضی وقتها میاد اینجا.

دلم واسه پدرت میسوزه.....حس دور بودن از هم رو دارم.

شبها زیاد راحت نمی خوابم ودر کل فقط باید خدا کمکم کنه که صبرم زیاد بشه.

این ما بین تکانهای تو عزیز دلم ،نفسم حس خوبی بهم میده....عشق من سعی کن زیادحرکت کنی تا مامان شاد بشه.

 

خدایا کمکم کن....خدایا به همسرم هم کمک کن.

خدای مهربونم مثل همیشه تنها امیدم تو هستی.خدا جونم پسر گلم رو بمن ببخش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان تارا و باربد
12 دی 90 10:33
با سلام دوست عزیز این روزهای سخت و دشوار به امید خدا در یک چشم به هم زدنی تمام میشه و خستگی و زحمات شما و خانواده عزیزتون با ورود یک فرشته کوچولو جبران بشه
مامان آريا
12 دی 90 11:05
عزيزم اميدوارم ني ني خوشملت صحيح و سالم به دنيا بياد اونوقته كه تمام اين سختي هارو با شنيدن صداي گريش و در آغوش گرفتنش فراموش مي كني
مامان آريا
12 دی 90 11:05
سلام عزيزم اميدوارم خوب باشين يه خواهشي آريا توي مجله سيب سبز توي مسابقه شركت كرده و براي اينكه برنده بشه بايد راي بياره براي برنده شدن آريا به راي دوستاي گلمون نياز داريم مي شه كد آريا كه 3214 هست را به شماره 20001124 پيامك كنيد خيلي خيلي ممنون و شرمنده اميدوارم روزي بتونم محبتاي شما دوستاي گلمو جبران كنم
مامانی
12 دی 90 22:27
سلام، مطمئن باش خدا که نعمت مادر شدن رو داده بهتون حتما صبر برای تحمل این دوران و شیرینی بعدش رو هم خودش میده. توکل به خدا داشته باش همونطور که تا الان داشتی. به روزهای خوش بعد از به دنیا اومدن نینیت فکر کن