سید امیر حسینسید امیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره

شکوفه زندگی ما

دوران طولانی استراحت مطلق

1390/11/7 10:02
نویسنده : مامان خوشبخت
2,163 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم امروز 16 روزه که من سرکلاژ شدم و استراحت مطلق هستم.بعد از این مدت تازه امروز 1390/10/22 مامی بعدازظهر رفت  خونشون یعنی پدرت بردش.بابا جونت بعد از رفتن اونها واسه سلامتی هرچه بیشتر تو رفت ظرفهای نهار  رو شست و بعد با دوچرخه اش رفت تعزیه(می دونی که تعزیه کی).

حس عجیبی دارم همش فکر می کنم چطور زحمتهای مامان وبابا و مهربونی پدرت رو جبران کنم...سوال

از امروز تصمیم گرفتم بیشتر وقتم رو با فتوشاپ پر کنم.دیروز ندا و شیوا اومدن نهار خونمون،خوب بود و خوش گذشت آخر شب هم با آلمان چت کردم....میگفتند کلی چیزهای خوشگل واست خریدن....تشویق

نمی دونم چطور این چند ماه رو بگذرونم.فقط هرشب خدا رو شکر میکنم که یک روز دیگه بسلامتی تموم شد.

امروز روز دوم از هفته24 است.

11بهمن ماه 6 به امید خدا تموم میشه...........

خدایا کمکمون کن....خدایا دوستت دارم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان یاس
22 دی 90 21:22
سلام خیلی خوشحالم که به نی نی شما سرزدم ودیدمش خداحفظش کنه حتما به وبلاگ من سربزنین مطالب مهمی گذاشتم
خاله هستی و لبخند
23 دی 90 15:57
سلام عزیزم از نی نی سایت اومدم اینجا خداروشکر که به آرزوی قلبیتون رسیدین خدا حفظش کنه من شمارو لینک می کنم تا وقت زایمان همراهتون باشم ان شاالله ........
مزیم مامان عسل
26 دی 90 1:24
سلام عزیزم. از وبلاگ نوشین جون با وبلاگ شما آشنا شدم. همه ی مطالبتو خوندم و احساس همزادپنداری شدیدی باهات میکنم. البته من زود باردار شدم اما هفته ی 16 مشخص شد طول سرویکسم 26 هستش و سرکلاژ شدم. البته من به حرف هیچکس گوش نمیدادم واسه استراحت مطلق و فقط 40 روز اون وضعو تحمل کردم.حتی نماز هم مثل شما خوابیده میخوندم. اما شما دختر خوبی باش و استراحت کن تا آخرش. پسرتو خدا برات حفظ کنه انشاالله. اگه دوست داشتی به وبلاگم سر بزن و خاطرات بارداریمو بخون. برام نظر بذار. مواظب خودت باش.
مهرانه
26 دی 90 9:07
سلام منم مثل شما بودم . الان دخمل من 2سالشه . اصلا نگران نباش . تولد نی نی سید مبارک . راستی نی نی منم سیده . به وب دخترکم سربزن