سید امیر حسینسید امیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره

شکوفه زندگی ما

هفته 26

1390/11/7 10:05
نویسنده : مامان خوشبخت
972 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 1390/11/6 دقیقا دومین روز از هفته 26 است.....شکوفه بهاری من توی دلم خوب سیر و سیاحت میکنه....من همچنان استراحت می کنم.

دیشب بعد 22 روز یه حمام کوچولو رفتم.....امروز قراره ماما بیاد خونه برای کنترل بارداری تا بعد گزارش اونو شوهر مهربونم ببره نزد دکتر....

توی هفته گذشته بخاطرتعطیلیهای وفات و برف پدرت بیشتر خونه بود و دو روز از این روزها رو با مامی گذاشتن واسه تغییر دکور خونه...خیلی خوب شد ...فضای خونه باز شد وووووووووو

اتاق پرنور جلو روواسه وسایل تو نفسم خالی کردیم.....مامی اینجا خیلی خیلی زحمت میکشه..تقریبا خونه تکونی عید رو شروع کرده..دیروز تمام کابینتهای اشپزخانه رو با چیدمان جدید نظم داد و خلاصه هزارتا کار دیگه............بابایی هم خونشون تنهاست.........

چند روز پیش 3بار زلزله شد که اولیش خیلی ترسناک بود و به لطف خدا بخیر گذشت.........اخر شب از ترس زلزله گریه میکردم و جلوی در خروجی خوابیدیم وکمی از وسایل ضروری رو هم نزدیکمون گذاشته بودیم....

دایی جونت احتمالا عید میره مکه و داره دوندگیهاشو میکنه..البته به اتفاق خانواده خانمش..دختر عمه ات هم داره عروس میشه.............

خلاصه عزیز دلم،غنچه نشکفته من،نبات مامان با تمام وجودم منتظرم روی ماه و بدن سالمت رو ببینم .

نازنینم لطفا حالا که بی گناهی معصومی و خدا خیلی خیلی دوستتداره واسه لی...وشی....و بچه دار شدن کوث......دعا کن و در انتها هم واسه پدرت با پارتی بازی دعا کن تا خداوند قادر کمکش کنه و ارزوهاش برسه.ما همه دوستت داریم بخصوص پدر جونت و من

پس خوب و کامل رشد کن

خدای قادر و مهربونم ازت هزاران بار ممنون هستم.خدایا همیشه و همه جا به کمک و محبت تو نیاز دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سیما
10 بهمن 90 15:03
زایمان خوب و راحت و شیرینی برات آرزومندم
مامان آرسین
10 بهمن 90 15:23
من هم باردارم و تو هفته 20 هستم . تمامی نوشته های شمارو خوندم چرا که منم تجربه عمل سرکلاژ رو داشتم دکتر برام 2 هفته استراحت مطلق نوشت اما بعدش گفت می تونی استراحت نسبی داشته باشی . شما هنوزم تو استراحت مطلقی؟ خیلی نگرانم . همش می گم نکنه اتفاقی بیفته . توکل به خدا.