سید امیر حسینسید امیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 12 روز سن داره

شکوفه زندگی ما

احساس خوشایند

1390/11/7 10:01
نویسنده : مامان خوشبخت
1,385 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان ،اینروزها حرکتهای تو توی دلم شوری بپا میکنه که نگو،دیشب داشتم به پدرت می گفتم اگه من مستقیم به پشتم بخوابم تو حسابی لگد میزنی و پیشنهاد دادم که توی این وضعیت بیاد تکانهای تو را با دستش لمس کند.................

اما پدر جونت گفت این کار رو نکن ،اذیت میشه که لگد میزنه.

الهی که من فدای دو تاییتون بشم.

در ضمن دیشب پدرت با دایی تزی کلی تلاش کردن تا توی پاسیو خونه یه باغ پرندگان درست کنند.

 

عزیز دلم ازت میخوام تا با اون دستهای فسقلیت واسه پدرت و کارش دعا کنی تا روز بروز بهتر بشه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله مسي
13 دی 90 14:03
الهي من قربون اون تكوناش بشم كاشكي منم بودم و دستمو مي گذاشتم روي دل مامانت تا حست كنم و با هم كشتي بگيريم


خدا نکنه خاله جون...منم خیلی دوستتون دارم.امیر حسین
مریم
16 دی 90 14:22
امیدوارم زودتر نی نی گلت رو بغل بگیری احساست خیلی زیباست
زهرا
16 دی 90 21:49
مبارکه برای منم دعا کن