سید امیر حسینسید امیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

شکوفه زندگی ما

سونوگرافی های بعدی...

1390/11/7 9:56
نویسنده : مامان خوشبخت
785 بازدید
اشتراک گذاری

نهایتا  روز 3/7/1390 با هزار نوع احساس مختلف دوباره رفتیم سونو (اونروز از صبح موقع نماز از شدت نگرانی آرام و قرار نداشتم پدر نازنینت هم دلداریم می داد ، تا ظهر روی عکس  پسر دایی ات  در فتوشاپ کار کردم تا فراموش کنم)رفتیم داخل اتاق و دکتر وجود معجزه اسای تو را مشاهده کرد و به ما هم نشان داد.آره عزیزم تو وجود داشتی تو مثل یه پروانه کوچولو توی دلم  قرار داشتی. خوشحالی سراسر وجودم را پر کرد.خیلی خیلی از خدا تشکر کردم.پدرت smsمی زد که چی شد آخه توی ماشین مونده بود.بعد از بیرون اومدن از مطب سریع به او هم گفتم و برق شادمانی را در چشمانش دیدم.

آره قشنگم باز هم خداوند کمکمون کرد و لطفش را به نهایت رساند.خدایا ممنونتم و دوستت دارم.

پدرت توی ماشین از من پرسید حالا شام چی دوست داری مهمانت کنم که مامی ترجیح داد یریم خونه ویه غذای خونگی درست کنه....خلاصه شب شادی بود اونم به لطف خداوند قادر.در ضمن توی همین ماه یه فرصت شغلی جدید هم واسه پدرت درست شد.(بهشت)

 

تاریخ بعدی سونو 28/7/90 بود که رفتیم و اینبار یک دکتر جوان جایگزین قبلی شده بود.

وای وای عزیز دلم من تو رو کامل دیدم تو حرکت می کردی ،اونم زیاد آخه بیدار بودی .صدای قشنگ قلبت رو شنیدم.......خیلی عالی بود.

 

خداوندا شکرت هزاران هزار بار...

اینبار که من رفتم دکتر بخاطر افزایش وزنم 5 کیلو در 2 ماه .......توبیخ شدم.

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله نفس
20 آذر 90 10:14
عزیزم خییییییییییییییییییییییییییلی برات خوشحال شدم وقتی شروع به خوندن کردم یه چیزی گلومو فشار میداد یه چیزی شبیه به بغض امیدوارم در پناه همون خدای مهربون همیشه و همیشه شاد باشی یوقت دعا واسه منتظرا یادت نره ها
سونیا
20 آذر 90 10:49
خوشحالم که خدا بهت نظر کرده و الان زندگیت قشنگتر شده...برای منم دعا کن این ماه آی یو آی کردم...دعا کن خدای بزرگ لطف و کرمشو شامل من و همسرم هم بکنه و دلمون بعد مدتها شاد بشه...امیدوارم نی نیت سالم دنیا بیاد ...بووووووس
مامان هستی
20 آذر 90 12:40
خدا یا شکرت خدا بزرگتر از اون چیزیه که ما فکر می کنیم. الان اون کسایی که با تمسخر نگات می کردند خبر دارند؟ اون جاهلان چه احساسی دارند؟ مبارکه
صبا
20 آذر 90 15:56
سلام عزیزم اشک توی چشمام جمع شده خیلی خوشحالم واست امیدوارم که خداواست حفظش کنه واسه منم دعا کن خیلی دوست دارم منم یه روزی برسه که این خبر رو به همه اعلام کنم
ثمره
20 آذر 90 18:56
سلام دوست عزیز فوق العاده خوشحالم امیدوارم خدا همه رو شاد کنه من همیشه به همه دوستان می گم آی یو آی میکرو و ... همه وسیله هستن خدا ایجاد کننده اصلی است خدا رو شکر امید که همه دوستان نی نی سایتی به آرزوشون برسن
پری
20 آذر 90 22:44
خدا یا شکرت
ناناز
21 آذر 90 10:33
عزیزم بهت تبریک می گم........برای خودت و نی نی گلت بهترین ها رو آرزو می کنم.... منم مشکل دارم امیدوارم یک روز بیام منم مثل تو به همه کسایی که منتظرند امید بدم.
حنا( حانیه و حنانه)
22 آذر 90 8:46
خیلی خوشحال شدم عزیزم تبریک میگم خدانگهدار نی نی نازت باشه انشالله سالم و تپلی می پره تو بغلت