سید امیر حسینسید امیر حسین، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره

شکوفه زندگی ما

هفته 25

1390/11/7 10:02
نویسنده : مامان خوشبخت
1,372 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 1390/10/28 هفته 25 بارداری شروع میشود.

تربچه نقلی من خوب توی دلم تکون میخوره.....البته بیشتر ظهر ها و شبها قبل خواب..........همچنان پادرد دارم.........مامی هم اینجاست....مامی دیروز پهلو درد داشت وامروز شکر خدا بهتره.

غنچه زندگی من،دارم واسه دیدن روی ماه و سلامت تو لحظه شماری می کنم.........همش در حال حساب و کتابم....امیدوارم سالم و به موقع دنیا بیای.

پدر مهربونت هم دنبال کارهای بهشت است و درگیره....دوستش دارم 1000*1000*1000 تا

 

خدای قادرم ازت ممنونم چراکه همه نعمتها و خوبیها از جانب تو نصیب ما میشود و بس........خدایا چطوری این بنده پررو و ناسپاس که خواسته هاش تمومی نداره...میتونه ازت تشکر کنه........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نرگس
28 دی 90 9:42
تازه رسیدی به اواسطش تموم میشه این روزها و بعد تازه دوباره دلت برای تکون خوردنش توی دلت تنگ می شه به نظر من بهترین قسمت حاملگی همینه که آدم حس می کنه یه چیزی از جنس خودش و اونی که عاشقشه داره تو وجودش رشد می کنه البته اعتراف می کنم نی نی من بعضی وقتا اینقدر تکون می خورد که حالم می خواست بهم بخوره ولی الان دلم تنگ شده واسه اون روزها
مینا
28 دی 90 9:57
خدا نی نی نقلی تو بهت ببخشه و با سلامتی به دنیا بیاد و سایه پدر و مادر همیشه بالای سرش باشه انشااله دوست داشتی بهم سر بزن
مامان نسترن
28 دی 90 10:19
اااااخی عزیزم...امیدوارم این کوچوی ناز نازی به سلامت دنیا بیادولی قدر این روزها رو بدون چون بعدا دلت تنگ میشه.من هم دقیقا همین طوری بودم
ela
2 بهمن 90 19:24
سلام دوست عزیز
وبلاگتو خوندم
وکلی اشک ریختم
منم خیلی وقته منتظرم این ماه هم iui کردم
امیدوارم که پسر قشنگت صحیح وسالم به دنیا بیاد ومنم این حس قشنگ مادر شدونو تجربه کنم


امیدوارم خدا کمکت کند.........ازش بخواه